Menu

Tietoa ajanvarauksesta

Voit tarkastella vapaita aikoja ilman rekisteröitymistä. Varataksesi ajan sinun tulee rekisteröityä internet-ajanvarauksen käyttäjäksi ”Oletko uusi asiakas” -linkistä.

Ajan varaaminen edellyttää, että henkilötietosi tallentuvat Diacorin rekisteriin.

Kun olet varannut haluamasi ajan, saat sähköpostiisi vahvistuksen varauksesta. 

Työterveysasiakkaitamme pyydämme tarkistamaan ennen ajan varaamista, kuuluuko varaamasi palvelu työterveyshuoltosopimukseenne vai onko käyntisi yksityinen, jolloin maksat käynnin itse. 

Eikö sopivaa aikaa löytynyt? 

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme p. 09 7750 800.

Esteen sattuessa 

Esteen sattuessa peruuta aikasi viimeistään varausta edeltävänä päivänä:

  • Sähköisen ajanvarauksemme Omat varaukset -osiossa. Tarvitset varaustesi muokkaamiseen salasanan (ent. varaustunnus), jonka voit itse luoda/uusia palvelussa.
  • Asiakaspalvelussamme p. 09 7750 800.
  • Samalle päivälle varatun ajan voit perua tai vaihtaa vain puhelimitse. Peruuttamattomasta tai samana päivänä perutusta varauksesta veloitamme maksun. 

Saapuessasi lääkäriasemalle

Ilmoittaudu vastaanotossa tai vastaamalla matkapuhelimeesi tulleeseen ilmoittautumisviestiin.

Muistathan nämä:

  • KELA-kortti
  • Kuvallinen henkilökortti ensimmäisellä käynnillä Diacorissa
  • Uusittavat reseptit, jos olet varannut ajan lääkärille
  • Muut mahdolliset hoitoa edistävät dokumentit

Haluatko tarkistaa varauksesi tiedot?

Voit tarkastella tulevia varauksiasi  sähköisessä ajanvarauspalvelussamme Omat varaukset -osiossa. Tarvitset varaustesi muokkaamiseen salasanan (ent. varaustunnus), jonka voit itse luoda/uusia palvelussa.

Näet tiedot aikaisemmista käynneistäsi ja tulevista varauksista myös eLääkäriasemalla