Menu

Diacor pärjäsi Asiakkuusindeksi 2016 -tutkimuksessa 

Asiakkuusmarkkinointiliiton ASML:n ja Avaus Marketing Innovationsin tekemä Asiakkuusindeksi-tutkimus on Suomen kattavin vuosittainen tutkimus suomalaisten yritysten asiakasuskollisuudesta ja asiakaskokemuksesta. Tutkimuksessa arvioitiin 55 Suomessa toimivaa yritystä eri toimialoilta. Yleisesti terveyspalveluyritykset pärjäsivät tänä vuonna tutkimuksessa hyvin ja jatkoivat tasaista menestystä kaikilla asiakasuskollisuuden osa-alueilla.

Asiakkuusindeksi 2016 -kokonaistuloksissa Diacor nousi kuudenneksi, parantaen sijoitusta viime vuodelta kahdeksan pykälää. Tällä tuloksella Diacor on terveystoimialan paras asiakasuskollisuudessa.

Diacorilla on paras asiakaskokemus

Asiakasuskollisuuden lisäksi tutkittiin asiakaskokemusta, joka muodostuu palvelun hyödystä, asioinnin helppoudesta ja miellyttävästä kokemusta. Diacor oli asiakaskokemuksessa ykkönen kaikki toimialat huomioituna. Asiointikanavista korostui edelleen käynti lääkäriasemilla, vaikka kokonaistuloksissa verkon osuus on kasvanut.

Tämä on erittäin iloinen uutinen!

”Asiakaskokemus on strategiassamme ja olemme tehneet sen eteen intensiivisesti töitä. Kaikki diacorilaiset osallistuvat kehittämiseen, jonka uskon olevan yksi tärkeimmistä tekijöistä onnistumisemme taustalla. Hurraukset ja kiitokset jokaiselle hyvin tehdystä työstä.”, sanoo asiakkuus- ja asiakaskokemusjohtaja Jutta Tikkanen.

”Otamme tämän asiakkailta saadun palautteen kiitollisena vastaan ja lupaamme, että työ jatkuu erityisesti kohtaamisten laadun, asiakkaan kuuntelun ja palvelukehityksen osalta”, Jutta lisää.

Tutustu tutkimukseen täältä.

Lisätietoja:
Jutta Tikkanen, asiakkuus- ja asiakaskokemusjohtaja 
puh. 050 3761121
jutta.tikkanen@diacor.fi